Jan 27, 2012

Aku pregnen????....@#

Betul ka ni.... aduh!! letih.... penat, x lalu mkn...semua pakej complete plak tu....sblm ni aku x penah smpai mcm ni...mgkn sbb sll ckp aku msa pegnen x penah dok jadi pelik2..tu yg sbb jadi mcm ni kot....hmmm...tu la...sapa srh ckp besaq, kan dah kena...padan muka aku...hehehehee....

Lagipun anak ke 2 aku dah besaq, dah masuk darjah 1 pun, depa pun sll dok tny " bila kita nak dpt baby ibu"..aduh..dok tgk org len ada baby..depa pun teringin plak....depa ingat ada baby ni just p amik kat spital ja kot...sng...

Lepas ni blanja lagi besaq la...susu, pampers, mengasuh anak..semua la...tp Tuhan dah tulis...setiap anak dah di tentukan rezeki nya....moga2 bertambah lah rezeki kami anak beranak...amin....bertambah lah tugas aku lps ni...kena bgn tgh mlm buat susu, tukaq pampers, demam...mcm2 lagi la...

Kalu nak ikut hitungan aku..dah nak masuk 2 bulan..hmmm....mgkn dlm bulan 9 atau 10 ni selamat lah aku bersalin...harap2 semuanya selamat lah....sempurna dan sihat tubuh badan...moga2 dlm lindungan Allah S.W.T....

Ok lah....takat ni dulu coretan aku, lain hari aku update lagi yerr....mls sungguh semenjak 2 menjak ni nak update blog...bkn apa..x tau apa nak d tulis....mcm2 bnda, smpai x tau mn satu nak tulis...last2 x tulis apa...hahahhahaa...puas ati aku.....

No comments:

Post a Comment